18 Φεβ 2011

Τα νέα μας! Αργήσαμε λίγο αλλά....

Τον περασμένο Δεκέμβριο πήγαμε μας κάλεσε η Δ΄τάξη του 2ου Δημ. Σχολείου Πηγαδίων, για να πάμε στην τάξη τους και να φτιάξουμε μαζί χριστόψωμα. Πήγαμε! Περάσαμε υπέροχα! Πλάσαμε όλοι μας χριστόψωμα, τα ψήσαμε και τα φάγαμε! Ευχαριστούμε τη δασκάλα κ.Αναστασία Βδοκάκη και τους μαθητές της!

Στις 19 Δεκεμβρίου κάναμε τη χριστουγεννιάτικη σχολική μας γιορτή με τίτλο «τα αγγελάκια λυπούνται»। Είπαμε κι εμείς ποιήματα αλλά και τα προνήπια και τα νήπια, που φέτος κάνουν Κατηχητικό με την κ.Νούλα Μαργέλη- Μαστρολέων.

Την Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011 μας επισκέφτηκε το 2ο ολοήμερο νηπιαγωγείο της πόλεως Καρπάθου, για να δουν πώς λειτουργεί μια βιβλιοθήκη। Τα παιδιά έμαθαν πώς οργανώνεται και πώς λειτουργεί μια δανειστική βιβλιοθήκη, είδαν μερικά από τα 5.000 βιβλία που έχουμε εδώ και ιδιαίτερα τα βιβλία που αναφέρονται στα μουσικά όργανα, διάλεξαν και δανείστηκαν όλα από ένα για να τα διαβάσουν στο σπίτι τους.

Μετά παίξαμε τις μουσικές καρέκλες, φάγαμε τοστ και κέικ, νοστιμότατα τυροπιτάκια που έφτιαξαν τα νήπια με τα χεράκια τους, βγάλαμε φωτογραφίες κι έφυγαν! Ευχαριστούμε πολύ τις δασκάλες και τους γονείς τους που τα συνόδεψαν! Να μας ξανάρθετε!

Των Τριών Ιεραρχών πήγαμε στην Εκκλησία, όχι την Παρασκευή 28 αλλά την Κυριακή 30 Ιανουαρίου. Κάναμε και αρτοκλασία! Στη συνέχεια πήγαμε στο Μέγαρο του χωριού μας, ήπιαμε ρόφημα, φάγαμε πλούσιο πρωινό, που ετοίμασαν οι γλυκές μας οι μαμάδες κι απαγγείλαμε τα ποιήματά μας. Επίσης, διαβάσαμε και μικρά κείμενα, απ’ όσα έγραψαν οι τρεις Μεγάλοι Διδάσκαλοι.

Τη Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου μας επισκέφθηκε και πάλι ένας καλός μας φίλος! Ο π.Αλέξιος Αλεξόπουλος, από το Βόλο! Μας έφερε σοκολάτες, έπαιξε μαζί μας, μας έκανε και μάθημα! Μαθηματικά! Είναι και Φυσικός και Μαθηματικός και Θεολόγος! Και φίλος μας!

Του αγίου Χαραλάμπους, στις 10 Φεβρουαρίου, γιόρταζε ο δάσκαλος μας, ο κ. Χαράλαμπος. Εκκλησιαστήκαμε όλοι μαζί κι ύστερα πήγαμε στην πρωτεύουσα του νησιού, τα Πηγάδια για να αγοράσουμε δώρο για τον κ. Χαράλαμπο. Διάλεξε εκείνος δυο ηχεία για τον υπολογιστή του και μία ψηφιακή κορνίζα, για να μας βλέπει όταν θα φύγει από το σχολείο μας και να μας θυμάται! Μετά πήγαμε στο γήπεδο Απερίου για να παίξουμε ποδόσφαιρο. Αργότερα πήγαμε στην υπέροχη παραλία «Αχάτα» για να βγάλουμε φωτογραφίες και να παίξουμε με τα βότσαλα. Μετά γυρίσαμε στο χωριό και πήγαμε στο «Σπίτι της αγάπης» για να φάμε την υπέροχη μακαρονάδα, που μας έφτιαξε η μητέρα του Μιχάλη, η κ. Ευδοξία Χαροκόπου.